Kako sploh začeti to zgodbo… Nekega meglenega, mislim, da zimskega jutra, (po 20 minutnem pregledu vseh sporočil na facebooku sem ugotovil, da je bilo septembrsko jutro, natanko 2 leti in 1 dan nazaj), se je seeke s kolesom peljal v službo in dobil genialno idejo. Dobil je inspiracijo, pravo melodijo, besedilo in rime pa so se mu, kot bivšemu raperju, ponujale kar same. Načrt, da posnamemo himno o fan klubu je star toliko kot moja predsedniška funkcija na čelu društva, vendar je tistega jutra prvič dobila skoraj oprijemljive oblike.

Melodijo smo imeli, besedilo je nekoliko popravila še Neža in čas je bil, da zadevo tudi posnamemo. Tu pa se je zataknilo, saj je večina glasbenikov zahtevala za posnetek visoko plačilo. Z enim sem bil že skorajda domenjen, vendar je po večmesečnem obljubljanju na koncu le priznal, da nima časa, da bi za nas brezplačno posnel himno. Spet sem bil na začetku, ostal mi je le še en prijatelj, za katerega sem vedel, da dobro poje, kljub temu, da se z glasbo poklicno več ne ukvarja. Miran Čuš, “Prlek iz Rateč”, je bil takoj za in brezplačno naredil demo posnetek skupaj s svojim bandom. Zadevo je prevzel Miha Gorše, šli smo še v studijo, vse skupaj posneli in himna je bila po letu in pol žicanja, teženja, obljubljanja in sanjarjenja le posneta! Naj se na tem mestu zahvalim še vsem donatorjem, ki so omogočili, da smo za nekaj ur lahko najeli in zasedli profesionalni studijo. Zahvala seveda tudi Mihi Goršetu, Miranu čušu z bandom in vsem, ki ste prišli snemat v studijo.

Med našimi člani in slovenskimi navijači Uniteda je himna takoj postala pravi hit. Toliko sporočil kot sem jih dobil v tistih dneh ne vem, če jih bom še kdaj. Po logiki holivuda je hitu moral slediti še videospot, načrte za le tega pa smo iz marca prestavili na toplejše poletje. Kot naročeno pa so nas aprila kontaktirali fantje iz ekipe Pro-motion, če bi z njimi posneli reklamo za natečaj Young Creative Chevrolet, v zameno pa so nam ponudili dan snemanja in montaže za naš fan klub. Stvari so po letu in pol odkar je seeke dobil genialno idejo na kolesu in ko je vmes že slabo kazalo, res stekle. Kad krene, stvarno krene. Napisal sem še scenarij in če kdo ne ve je ideja spota v tem, da prikazuje različne ljudi, v različnih poklicih (nisem mesar!), ki kljub svojemu poklicu in različnih vlogah v življenju, v vsakemu trenutku dihajo in živijo za United. Tako kot mi.

Na tem mestu bi se zahvalil ekipi Pro-motion za super posnet in zmontiran videospot in Nataliji Rodošek, ki nas je prišla snemat v studijo. Tako, izdelek je po dveh letih in enem dnevu pred vami in to je izdelek na katerega smo v fan klubu zelo ponosni. In še nauk zgodbe: če si nekaj res močno želiš ti bo to na koncu tudi uspelo. Imamo svojo himno in videospot!

Deli na: